اپلیکیشن های محلی: 

اپلیکیشن های محلی با استفاده از یکسری ابزارهای گسترش نرم افزار و زبان برنامه نویسی برای پلت فرم  IOS یا اندروید طراحی می شوند. به اینگونه که IOS از Xcode و Objective-C و اندروید ها از جاوا و اکلیپس استفاده می کنند.

    اپلیکیشن های HTML5 :

پایه ی اپلیکیشن های  HTML5 وب HYML5، جاوا اسکریپت و CSS است و همچنین قابل تغییر می باشند.

   اپلیکیشن های ترکیبی:

اپلیکیشن های ترکیبی در واقع یک کانتینر محلی اند که می توان به آن اپلیکیشن HTML5 اضافه کرد. که می توان گفت ترکیبی از دو مدل اپلیکیشن محلی و اپلیکیشن HTML5 می باشد.

برای طراحی اپلیکیشن مورد نظر ابتدا باید هدف خود را مشخص نمایید در جه زمینه ای می خواهید فعالیت کنید. آیا این اپلیکیشن کاربردی است، بازی است یا برای کسب و کار می باشد. بهتر است برای طراحی حرفه ای آن با یک شرکت دیجیتال مارکتینگ دراین باره صحبت کنید و طراحی آن را به آن شرکت بسپارید. در اصفهان پیدا کردن یک شرکت دیجیتال مارکتینگ کمی مشکل است ولی با کمی تحقیق می توانید یک شرکت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ پیدا کنید.

در ابتدا باید برای طراحی اپلیکیشن مواردی را در نظر گرفت:

    تعریف موفقیت:

باید اول برای خود مشخص نمایی که می خواهید برنامه تعداد مشخص دانلود داشته باشد، میزان پرداخت پول چگونه باشد، یا شاید برای شما تعداد کاربران هدف و موفقیت باشد. در این زمینه سعی کنید با خودتان واقع بین باشید.

    بودجه مورد نظر:

باید در نظر بگیرید که بودجه ای که شما در این زمینه چقدر است. هزینه ای که برای طراحی اپلیکیشن منظور می شود، بستگی به نوع طراحی و کارایی آن بسیار متفاوت است. پس بودجه خود را حتما مشخص نمایید.

    پلت فرم های مورد نظر:

اگر در همان ابتدا بازار خود را مشخص کنید می توانید مشخص کنید که می خواهید از چه پلت فرمی می خواهید استفاده کنید و چه چیزی به درد شما می خورد.

ویژگی های اپلیکیشن:

برای جذب و تشویق کاربران بیشتر باید اپلیکیشنی جذاب و منحصر به فردی طراحی کنید. پس باید به ویژگی های اپلیکیشن مورد نظر خود دقت کنید. و بعد از انتشار آن برای استفاده از آن برنامه ریزی کنید.

باید بدانید که پروسه طراحی اپلیکیشن کمی طولانی است چرا که باید برای هر سیستم عاملی آن را طراحی نمود. پس در همان ابتدای کسب و کارتان باید مشخص کنید که چه می خواهید. و طرحی کلی در ذهن داشته باشید.

همان طور که ذکر شد لازمه ی کسب و کار موفق، داشتن برنامه ریزی در کسب و کار آنلاین می باشد این برنامه ریزی باید به دست تیم حرفه ای در یک شرکت حرفه ای دیجیتال مارکتینگ اجرا شود. از آنجایی که شهر اصفهان با تکنولوژی های کسب و کار پیشروی می کند ولی تعداد اندکی برای کسب و کار خود از اپلیکیشن ها استفاده می کنند. پس می توانید برای منحصر به فرد کردن کار خود برای کسب و کار خود، اپلیکیشن موبایل طراحی کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان در اصفهان با داشتن تیم حرفه ای و مجرب در خصوصدیجیتال مارکتینگ و مخصوصا طراحی اپلیکیشن اصفهان می تواند نیاز شما را در این خصوص برآوره سازد و شما را از همان ابتدای امر پشتیبانی نماید. رادمان با سوابق درخشانی که در ارائه ی بهترین خدمات به مشتری دارد مفتخر است که جزء شرکت های دیجیتال مارکتینگی است که می تواند تمام راه کار های دیجیتال مارکتینگ را اجرا نماید و مشتریان و صاحبان مشاغل را در هر امر بازاریابی دیجیتال پشتیبانی کند. این پشتیبانی از همان ابتدای استارت ایده تا موفقیت مشتری گرامی ادامه دارد. هدف رادمان جلب رضایت و رونق کسب و کار صاحبان مشاغل می باشد.