۶) هیچکس به خصوص زنی که از مرد وکالت حق طلاق دارد نمی تواند بدون وکیل دادگستری وکالت را اعمال نماید به عبارت دیگر کسی می تواند در دادگاه وکالت کند که وکیل دادگستری باشد. در وکالت در طلاقی که مثلا زن از شوهر دارد، برای طلاق باید از طریق انتخاب وکیل دادگستری برای همسر اقدام نماید. در این راستا زن به استناد وکالت نامه طلاق به وکیل دادگستری مراجعه می کند و بر میزان حدود اختیارات وکالتنامه، برای شوهر وکیل انتخاب می کند و وکیل منتخب، وکیل بون واسطه شوهر می شود.

۷) تکمیل بودن متن وکالت در طلاق بسیار اهمیت دارد و متاسفانه بسیاری از وکالت در طلاق های که دفاتر اسناد رسمی استفاده می شود متناقص هستند. اما از همه بدتر شرط وکالت در طلاقی است که زوج به زوجه در سند ازدواج می دهد خصوص آن ها دارای مشکل هستند. توصیه می شود در این خصوص با وکیل طلاق در اصفهان مشورت نمایید.
۸) مدت زمان طلاق با حق طلاق زوجه و وکالت طلاق زوجه ، همان مدت زمان طلاق توافقی است یعنی کمتر از یک هفته. مگر این که در حدود اختیارات وکالت در اسقاط حق تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی نباشد که در این صورت ۴۴ روز بعد از ابلاغ رای امکان ثبت طلاق وجود دارد.
۹) امکان واگذاری وکالت برای مدت اقداماتی که برای طلاق از سوی زوجه (زن) به دیگری و حتی شوهر وجود دارد.اولین موضوع مهم در این مبحث واضح و روشن بودن وکالت در بذل از سوی زوجه است ثانیا می بایست وکالت در خصوص مشخص کردن تکلیف جهیزیه، اجرت المثل، نفقه، حضانت و حق ملاقات فرزندان نیز در وکالت نامه مشخص شده باشد. دوما بهتر است که گواهی مربوط به زمان بارداری یا عدم آن هم از زوجه گرفته شود.

مدارک مورد نیاز برای شروع طلاق با وکالت عبارت است از :

۱) سند ازدواج یا رونوشت شناسنامه زوجه
۲) کپی کارت ملی زوجه ترجیحا کپی شناسنامه زوج 
۳) اصل وکالت نامه محضری طلاق

چگونه می توان به مقاصد خود در رابطه با وکالت به اتفاق نظر رسید این عمر نیاز به بررسی مواردی و توافقاتی بین طرفین دارد که در هر مورد تفاوت هایی دارد و نیازمند تخصص در این زمینه می باشد، شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این مباحث و همچنین رسیدن به موفقیت در حق وکالت خود می توانید به موسسه حقوقی در اصفهان با مدیریت وکیل مجرب حامد امیری وکیل طلاق در اصفهان در کلیه زمینه های حقوقی طلاق و امور خانواده مراجعه کرده و مشاوره بگیرید .